Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Panaszkezelési tájékoztató

1. Panaszkezelés módjai

A vásárló a Szolgáltató termékeivel, szolgáltatásával kapcsolatos panaszát az alábbi elérhetőségeken jelezheti:

Szolgáltató neve: InnerGlow Beauty Kft.
Székhely: 2096 Üröm, Kárókatona utca 11.
E-mail:
judit.nyako@qmshungary.hu
Telefon: +36306419717
Levelezési cím: 2096 Üröm, Kárókatona utca 11.

A panaszkezelés ingyenes.


2. Írásbeli panasz

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül kivizsgálja és írásban választ ad. A panasz elutasítása esetén az indoklást is tartalmaznia kell a válasznak.


3. Jogorvoslati lehetőségek

Amennyiben a vásárló a Szolgáltató válaszával nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem vezetett eredményre, az alábbi szervekhez fordulhat:

Békéltető testület
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Telefon: +36 1 269 0703
Web:
http://www.pmbekelteto.hu

Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság ODR platformja:
http://ec.europa.eu/odr

Fogyasztóvédelmi hatóság
A fogyasztói jogviták hatósági felügyeletét a kormányhivatalok végzik fogyasztóvédelmi hatósági jogkörben.
A vásárló a lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi osztályához fordulhat, vagy tájékozódhat a kormányhivatal központi elérhetőségén:

Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1052 Budapest, Városház utca 7.
Telefon: +36 1 328 5900
Web:
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/fogyasztovedelem


4. Egyéb

A Szolgáltató törekszik minden panaszt békés úton, egyeztetéssel rendezni.