1. Panaszkezelés módjai
A vásárló a Szolgáltató termékeivel, szolgáltatásával kapcsolatos panaszát az alábbi elérhetőségeken jelezheti:
Szolgáltató neve: InnerGlow Beauty Kft.
Székhely: 2096 Üröm, Kárókatona utca 11.
E-mail: judit.nyako@qmshungary.hu
Telefon: +36306419717
Levelezési cím: 2096 Üröm, Kárókatona utca 11.
A panaszkezelés ingyenes.
2. Írásbeli panasz
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül kivizsgálja és írásban választ ad. A panasz elutasítása esetén az indoklást is tartalmaznia kell a válasznak.
3. Jogorvoslati lehetőségek
Amennyiben a vásárló a Szolgáltató válaszával nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem vezetett eredményre, az alábbi szervekhez fordulhat:
Békéltető testület
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Telefon: +36 1 269 0703
Web: http://www.pmbekelteto.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság ODR platformja: http://ec.europa.eu/odr
Fogyasztóvédelmi hatóság
A fogyasztói jogviták hatósági felügyeletét a kormányhivatalok végzik fogyasztóvédelmi hatósági jogkörben.
A vásárló a lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi osztályához fordulhat, vagy tájékozódhat a kormányhivatal központi elérhetőségén:
Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1052 Budapest, Városház utca 7.
Telefon: +36 1 328 5900
Web: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/fogyasztovedelem
4. Egyéb
A Szolgáltató törekszik minden panaszt békés úton, egyeztetéssel rendezni.